Les vostres visites, en números

dissabte, 21 de novembre del 2009

I tu, quina marca ets?


Cada dia ens n'anem al llit amb conceptes, coneixements, idees noves. Avui el que compartiré amb el coixí és el concepte de 'self-branding'. Me l'han ensenyat aquest matí a classe. Parlàvem de com vendre'ns en el mercat laboral per convèncer al nostre interlocutor que som els millors candidats per aquella plaça que s'està subhastant.

Però, de fet, és en qualsevol àmbit de la nostra curta vida que ens convertim en una marca. No estic parlant de Louis Vuitton, ni de Carolina Herrera, Hermès o DG, sinó de la Maria, doctora en Psicologia, el Miquel, enginyer agrònom, el Josep, engiyer informàtic o la Dolors, periodista amb 5.000 màsters a l'esquena. Qui no busca diferenciar-se, posicionar-se en el mercat, crear producte entre els amics, la parella (o la persona que volem aparellar), la feina...?

Jo encara estic dissenyant el pla de màrqueting i comunicació de la meva marca. La lluita diària consisteix en això, en saber qui som, quina identitat tenim, quins valors aportem als altres i quina imatge transmetem. Encara desconec quina marca sóc. I tu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada